zaterdag 14 maart 2015

Word ik blij van

●●    Een nieuwe woonplek gevonden hebben, verheugen op het inrichten (maar wat ga ik mijn oude kamer missen!)     ●●    Door kinderen gestoepkrijte stenen paaltjes    ●●    Mijn plantjes die groeien    ●●    Lekker koken voor anderen    ●●    Een reis in mei in het vooruitzicht, mét allemaal leuke plannen daarbinnenin al. Yes!    ●●    Het moment dat alles weer netjes schoon en opgeruimd is     ●●    Mijn oma die zo lief aan me denkt als ik zware diensten te werken heb     ●●    Dat biologische groente soms goedkoper is dan niet-biologische    ●●    Een hond die blij naar zijn baasje rent, zo snel dat hij bijna struikelt    ●●   




Een opvallend berichtje op een Albert Heijn prikbord    ●●     Fudge met vanille smaak    ●●    Vaak hardlopen want het is zo lekker lang licht    ●●    en toch: kaarsjes 's avonds want het is alweer donker    ●●    Mijn to-do-lijstje afwerken, al ben ik zo moe    ●●    Een teleurgesteld: "Oh, blijf je niet even theedrinken?", en dan toch theedrinken    ●●    Vertrouwen hebben, soms    ●●    Een onverwacht bedankje    ●●     Panna cotta di casa    ●●    Een meisje dat me parmantig vertelt dat ik Elsa-oorbellen heb (tijd om die film een keertje te bekijken)


2 opmerkingen: