dinsdag 6 november 2012

Fijn, mooi & interessant

* In mijn eentje 17 filles kijken op de bank.

* Mijn Italiaanse vriendinnetje, met wie ik afgelopen zomer 3 weken lang de leukste dingen deed, dat me mist en youtubefilmpjes stuurt waarbij de tranen van het lachen in mijn ogen springen.

* You're one workout away from a good mood

* Een heldere, met sterren bezaaide nachtelijke hemel. Een halfbewolkte nachtelijke hemel. De hemel in het algemeen.

* The Gospel according to Larry herlezen en allerlei nieuwe dingen in het boek zien. Zoals hoe het verhaal nauwelijks tijdgebonden is...

* Een warme douche als je die verdiend hebt (ook leuk: wedstrijdjes snel-douchen met jezelf, omdat er leukere dingen op je wachten)

* Feestjes plannen, voor als de 3 maanden onafgebroken werken voorbij zijn (en dat is al bijna!)

* Een nieuw doel: elke week mijn plastic afval wegbrengen. Dat niet halen, maar toch proberen. Me realiseren hoeveel van mijn afval gemaakt is van plastic.

* Eerst zelf wortelcake bakken. Een week later een veeeeeel betere wortelcake eten bij de Hema, in hun nieuwe restaurantje, dat heel fair trade ingesteld lijkt te zijn.

* Spierpijn van het schaatsen.

* Een diadeem met engeltjes passen bij Claire's. Passen, niet kopen, maar daarna wel met een beglitterd voorhoofd rondlopen. :)

1 opmerking:

  1. Je hebt geschaatst, leuk :)
    Ik had gisteren spierpijn tíjdens het schaatsen. Ván Rowwen Hèze. Nagenieten noem ik dat ;)

    BeantwoordenVerwijderen