vrijdag 15 juni 2012

Klaar om gelukkig te zijn? Af!

Vandaag zag ik de mooiste zonsondergang tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe. Paars, blauw, geel, wolken ertussen door...
Het is voor mij alleen al de verwachting van zonlicht, zo warm dat het door je heen lijkt te branden. Als al die UV- en warmtestraling dan over me uitgestort wordt, kan ik er soms zelfs nog kippenvel van krijgen, ik lijk toch nog niet echt gewend te zijn.

Volare, oh oh oh...

In het vooruitzicht heb ik dit. Dit fantastische. Dit grote, reusachtige avontuur dat al bijna begint. Sfogliatelle en de afvalhoofdstad van Europa wachten op mij.

Meer dan een jaar geregeld, gewacht. Ik ga voor stage naar mijn lievelingsbuitenland! Tot snel weer, ik hoop vanaf daar. En anders straks terug, met een heleboel verhalen.

12 opmerkingen:

  1. Pas maar op als je pizza's gaat eten dat ze er niet teveel olijfolie op doen ;) veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, gaaf, gaaf. Ik kijk uit naar de verhalen!
    Voor hoe lang ga je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super, kijk ook uit naar de verhalen! Welke stage ga je er doen? Geniet er van
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Dat moet het wachten wel waard zijn :) Enenen: wanneer ga je, voor hoe lang, en wat voor stage ga je doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja. Je hebt altijd baas boven Dordrecht en Lage Zwaluwe ;) Verder: zelfde vragen als Lisa, en vooral heeeel veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik hoop in ieder geval tot daar, in plaats van wachten tot je weer terug bent :) Ik vind buitenlandverhaaltjes altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in je lievelingsbuitenland en laat de verhalen maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, heel veel plezier! En je titel is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat cool! Ik hoop dat je ook daar tijd zult vinden om te bloggen :) ik lees je graag.

    BeantwoordenVerwijderen