vrijdag 20 april 2012

Prachtig is...

* Hard door de stromende regen fietsen: lekker, net nu je het zo warm had

* "We eten boterhammen met jam, wil je er ook één?"

* Het leven van een arts-assistent

* Dat iemand je verkeerd inschat, jij gelaten zijn beledigingen draagt - en wie mij kent, weet dat dat niet mijn stijl is, en dus des te knapper dat ik niet terugbijt en er tegenin ga. Dat iemand dan, na drie dagen geen krimp van mijn kant, toegeeft, inbindt en zegt: "kan ik je ergens mee helpen? heb je het druk?"

* Twee volle dagen studeren, en dat dat goed lukt

* Zonsopgang met rood, geel en blauw vanaf het dak van het ziekenhuis (ook al was dit al in januari, want om het nu te zien moet je vast erg vroeg opstaan)

* Honderd keer Blof. Zo lang duurt het niet meer, dat dansen aan zee.

* Renze die over Gomorra schrijft - beter kan ik het niet uitleggen

* Een handdruk die je niet verwacht, 'het ga je goed'

* E cambiando strada puoi cambiare idee  / E con le idee puoi cambiare il mondo /  Ma il mondo non cambia spesso  / Allora la tua vera rivoluzione sarà cambiare te stesso

Oftewel: and whiling changing paths, you can change your ideas / And with your ideas you can change the world / But the world doesn't change often / So your true revolution will be to change yourself
- Hoe cliché ook, zo waar: hoor het hier zelf.

* De herinnering aan welke (liefdevolle maar pijnlijke) gebeurtenis dan ook: ik ben er toch maar mooi mee doorgegaan, altijd. Leven doe je zonder opgeven.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige dingen allemaal, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind door de regen fietsen ook fijn, maar niet op het moment zelf, maar erna. Wanneer je van die koude bovenbenen hebt en dan een droge, lekker warme broek aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen