donderdag 9 februari 2012

10 things I hate about you

Dingen aan jou die ik niet leuk vind
1. Dat schrijf-en-leef-creatief-boek waar je naar leeft. Je hebt een boek nodig dat je vertelt hoe je creatief moet zijn? Really?
2. Je humor. Je grapjes zijn bijna zonder uitzondering op het randje. Van het fatsoenlijke.
3. Je verslaving aan cartoons. Ze zijn zo gruwelijk dom, die programma's.
4. Je never-ending heimwee naar Spanje. Verhuis dan niet naar Nederland, maar naar Spanje, debiel.
5. Je mening. Je hebt namelijk een mening over ALLES, ook dingen die je niet begrijpt.
6. Je hoofd. Soms dan.
7.  Vooral als je zo zielig kijkt en zegt dat je veel verhuisd bent. Je bent heus niet de enige, en hoor je mij soms klagen?
8.  De manier waarop je doet alsof je zowel een briljant schrijver, musicus, kok én sportman bent. Dat ben je niettt.
9.  Die arrogantie mag sowieso wel ietsje minder.
10. En als klap op de vuurpijl: het feit dat je het voor elkaar krijgt dat ik zo'n agressief stuk schrijf.

Dingen aan jou die ik wél leuk vind
- De rest

Grr, al het overige, ja.

7 opmerkingen:

  1. Auw. Mensen die zo vol zijn van zichzelf en doen alsof overal een expert in zijn (nummertje 8) zijn best wel behoorlijk vervelend vaak...

    (En ik moest heel stieken lachen bij 6. Omdat je hem op meer dan 1 manier kan interpreteren.)

    Anyway; een puur geval van: in dubio!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De arrogantie is wel het ergste ja, van die punten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ergens heel erg leuk om te lezen :P Je bent grappig als je agressief bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook altijd heimwee naar Spanje. Ben ik nou ook een debiel? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ergens ook wel amusant om te lezen. En als er zoveel dingen niet leuk aan hem zijn, dan is hij jouw aandacht niet waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn wel veel dingen die je stom vindt. (En dat zijn best zwaartellende punten, eerlijk gezegd) Maar: dan zijn er ook wel heeeel erg veel die je wél leuk vindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een verwarrende situatie. Maar je hebt het leuk onder woorden gebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen